SOMMARLOV

idag tog vi äntligen sommarlov! så otroligt skönt men så ledsamt ändå. kommer sakna alla, men ikväll är det avslutningsfest för 9:orna och det kommer bli asbra!
 
den här veckan har varit fullt upp så därför jag inte har uppdaterat och jag har många bilder att visa. i tisdags var vi ju på liseberg så bilder på det kommer och även igår från avslutningsmiddagen. men det kommer i helgen för idag hinner jag inte. inte heller bilderna från idag, haha, men ni får ett smakprov på mig, Sofie och Adam. han kommer jag sakna. 
 
 
 
tack så hemskt mycket ''anonym'' för kommentaren. läste den inte förrän nu, men tack så jättemycket. blev jätteglad när jag läste den. 
 

-Fanny
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Hahaha, det var så lite!! Asså ni får INTE sluta blogga nu när ni börjar gymnasiet osv. Kram, kram <3

Svar: vi ska försöka med att inte göra det! haha :))
vildcheyernaa.blogg.se

2013-06-20 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0