The kindest hearts, have felt the most pain.

Hallojs.
 
Jag har egentligen ingenting att skriva. Jag vaknar upp sent på dagen, lägger mig i sängen, sätter på one tree hill och ligger där tills jag ska sova. Bortsett om jag ska äta och så då.  Har varken ork eller lust till att gå upp och göra någonting annat.
 Jaja, för omväxlingens skull kände jag för skräck ikväll, The haunting in connecticut 2, 1:an var läskig så hoppas att denna är bra. Har köpt lite cola och chips med så. :)
pusss
 
Förresten, trodde inte att jag hade några bilder sen i Fredags, men hittade 2 som inte var suddiga eller ansiktet 2 cm ifrån typ ;)
Ser ju vem som var fotografen iallafall, haha!
 
 
The worst regret we can have in life,
is not for the wrong things we did.
 It is for the thousands of right things,
we did for the wrong people.
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0