There's a difference between giving up and knowing when you've had enough.

 
Tjaaa.
 
Igår var det ju som sagt Göteborg med klassen. Först shoppade vi, hittade lite iallafall. Sen Liseberg, det var jättekul alltihop.
 Kom hem typ halv två igår och sen duschade jag osv, så somnade inte förrens 2 typ. Idag var det ju Boda Borg, hade jättekul med härliga kompisar!
 Min snälla klassföreståndare skjutsade hem mig sen, så har solat och sovit. Sen ska jag rida med Mamma, men nu ska jag sova för jag har varit och är sjukt trött.
Jaja, lite bilder från de senaste dagarna.
 
Kan förövrigt passa på att säga att mitt hår blev så sjukt lockigt när vi åkte Flumride och Silvia bestämde sig för att skvätta ner mig. Fick sjukt mycket vatten på både håret och högra ansiktet, mascaran var utkletad och håret blev typ ett fågelbo, haha riktigt tjurig blev jag men det gick över sen. ;)
 
 
//Sofie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0