You're no good for me

Är helt slut!
 
Tog först ut och red Prince, han fick bestämma vägar och jag tempo. Så mysig var han!
  Sen gick jag med Lodis en liten runda, envis men söt är hon!
Sen tog jag ut och red Curiosa, i skogen. Blev mycket galopp och hon var så pigg och glad. 
  Sen gick jag ut med Baby Doll, åh, världens underbaraste häst.
 
Det är kul att hålla på med alla hästarna så en dag men fan vad det sliter på en. Dels tar det flera timmar och man blir trött, varm och hungrig. Haha.
 
Har duschat, kollat på one tree hill och fixat mig nu. Fanny kommer om en halvtimme typ, och vi ska cykla till Hillerstorp. -.-'' Mina vänner ska veta vad jag älskar dom för att göra detta.
 jaja, hejdåå
 
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0