A drop in the ocean

Hallojs!
 
Skolan var faktiskt hyfsat okej för att vara måndag.
Sen kom jag hem, lagade mat och sen drog jag och syrran till stallet. Fixade lite där, sen red hon Lodis och jag gick med Baby doll, lilla damphästen.. Hon har ju tuffat till sig direkt, helt crazy! var så nära attt få en framhov och bli sparkad, haha minst 10 gånger typ. -.-' väldigt söt dock, hon leker ju bara så.
jaja, nu har jag oturen som alla andra 9:or att ha nationellt prov imorgon , så jävla hemskt, känns inte bra alls. kommer inte ihåg någonting sen vi hade biologi.. Har även utvecklingssamtal imorgon, haha, japp.. men det går säkert bra.
jaja pusshej
 
 

 
//Sofie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0