Every time I think of you, I have to remind myself that if you wanted to talk to me, you would.

 
 
Tjaa!
 
Ganska chill skoldag idag! Omg, nästa vecka ska vi visa upp showdancen, fyfan vad jag kommer dö....
Jaja, imorgon är det Fredag, illgöött! Fast har 1½ timme syslöjd, så jävla tråkigt. Palla att jag ligger på F, haha, enda ämnet jag är dålig i, eller ah, jag försöker inte för det är så jävla tråkigt. Men men, får väl börja göra något så jag får E.
Gick upp till mamma innan, cpkallt ute, hälsade på hästarna lite också. Myys. <3
Nehepp, nu ska jag kolla serier, käka, duscha, chilla, platta håret och sedan sova! kul liv.
puss
 
lite gamla bilder, bildbrist haha
 
//sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0