Girls have a bad habit of holding on too long. Guys have a bad habit of letting go too easily.

 
 
Hallojs!
 
Skoldagen var helt okej. När jag kom hem så chillade jag bara, var uppe och fotade hästarna lite också. Vid halv 6 så åkte jag upp och red en liten sväng på Prince, barbacka. Åh, så duktig och mysig var han. Kärlek ♥
Idag kände jag för att bara vara hemma, så ligger i sängen med datorn och ska kolla på någon bra film med lite gott.
Imorgon kanske jag ska rida och sedan ska jag nog vara med mina girls! 
jaja, nu ska jag vara forever alone, puss på er!
 
lite bilder från idag. 
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: Peter

Grym bild , skitbra !!!

2013-03-22 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0