I can't tell if it's killing me or if it's making me stronger.

Hallojs!
 
Dagen var okej. Fick mina kakor idag, hihi happy girl.
Idag har jag firat min syster som fyller år, lite av släkten var här och så. Tog in hästarna också. Kollat på Desperate Housewives i mängder!. Åh, har fett mycket plugg nu, fucking dö, hade egentligen behövt plugga också men jag orkar fan inte.. Får sån ångest. För att inte ens prata om vilken ångest jag har över showdansen på Torsdag. Egentligen är det ju ingen stor grej, ingen tar ju det direkt seriös men känslan av att bara stå framför så mycket folk får mig att må illa.
nu ska jag gå och dö, puss
 
 
Även Adam fyller år idag, en av mina bästa vänner ! haha bäst
 
egooo
 
//Sofie
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0