Live in the moment

Hallojs!
 
Sorry för min uppdatering, har inte haft något direkt att skriva om bara.
Igår så var det skola, och sen hängde jag med Filip, Amanda och Simon och kollade på Caspers match, som sov här sen också.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit med Casper och sovit lite, och var i Värnamo med pappa och lämnade in min telefon. Skärpning nu för min del, har börjat bli sådär lat nu igen och så. Blää. Måste fan börja ta tag i mitt liv.
Jaja, äckel skola imorgon, vet inte om jag överlever, stor chans att jag trillar i källartrappan och bryter dom flesta benen i min kropp tills imorgon.
puss 
 
fin lånemobil. hatar skiten haha
 
Fick hem mitt löshår häromdan med, testade lockade det osv. Jaja, vill inte ha det i skolan och så då jag kommer dö när jag inte har det sen, haha! Men har sån jävla ångest över mitt hår, jättekort och hur slitet som helst. Jaja, vi får se hur det blir, detta är så långt med så det ser barbie-aktigt ut, om man inte sätter i det noga. blablabla, vad snackar jag för skit? hejdå
 
//Sofie


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0