Why does it feel so good but hurt so bad?

Tjjaa!
 
Idag för första gången på månader tog jag tag i mitt liv. Sprang och gick när jag inte orkade, i typ 4-5 km, känner mig faktiskt as duktigt. Ska komma igång med träningen nu igen.
Jaja, efter det duschade jag och sen fixade jag mig för att åka till Hillerstorp. Var först med brudarna och sen gränden, ganska lamt där men hade trevligt ändå!
Nu är jag mer än trött, och min säng väntar på mig. Min mobil funkar inte och känner mig tom på insidan.
godnatt
 
 
bilder för ett tag sen, har inte bild på alla men ni vet vilka ni är, tack för kvällen babes :*
 
//Sofie

 
 

Kommentarer
Postat av: nerre

älskar eran blogg den är skit bra :) om ni har tid ngn dag då kan ni checkaa min blogg <3 :)

2013-03-02 @ 08:42:37
URL: http://liifeofnermina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0