Your guardian angel

Tjeenare!
 
Igår kollade jag bara på Desperate Housewives, råkade somna i 2 timmar med, bra där Sofie. Var uppe och kunde inte sova förrens halv två heller, inte konstigt att jag är trött.
 
 Idag var det bästa dagen i mitt liv. Typ. Haha, ne men hannivetdendärassnyggalärarensombörjarpåm kollade på vårat rörelseprogram när vi var 4 som övade, han pratade med oss osv. Haha, fattar ni hur mycket jag fucking dog eller? dökär typ. Haha, nej inte direkt, men jaja, lite 2 old, men äsch. ;)
Ikväll har jag köpt lite gott, vill bara vara hemma och kolla på film. Nu passar jag 4 stycken barn, haha, småbarn är roliga ändå. Saknar tiden.
Jaja, pusssssss
 
 
bild från google. 
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, jag såg eran youtube kanal, jag måste säga att jag beundrar er så sjukt mkt! :) Jätte bra ryttare!! :)

2013-03-08 @ 18:05:20
URL: http://erikarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0