1. 10 sanningar om dig själv + en bild

* Jag kan faktiskt vara bättre i skolan.

Eller få bättre betyg och så, gör oftast bara inte mitt "bästa". Jag orkar inte, går typ så jag vet att jag får lite över E haha. 

-
* Drömmer fan hela tiden.
Varje morgon kommer jag ihåg vad jag drömt om. Det är faktiskt jobbigt, man blir så besviken när det är en bra dröm. :(
-
* Hatar mitt hår.
Så jävla kort och slitet. Kan inte sluta platta det heller haha.
-
* Jag har snett leende haha!
Om jag verkligen tänker på det så kan det bli lite rakt om man säger så, men annars är det snett. haha så fult
typ om man kollar här ser man att det är lite snett, hahaaaaa
-
* Jag har ALDRIG mensvärk.
untzuntz bitches ;)
-
* Jag sjunger så jääävla dåligt!!
sjunger i duschen bara då men alltså det räcker, hahaha.
-
* Saknar min Kiwi hela tiden.
Min älskade lilla katt.. :( 2 veckor hos pappa och jag vill dö typ.
 
-
* Är kär i Ian somerhalder och Paul Wesley.
På fullaste allvar. Sen att dom är som snyggast i Vampire Diaries är en annan sak. ;)
 
 
 -
* Jag ändrar mig såååhäär snabbt.
Ena stunden är jag as glad och typ hoppar runt och skriker, sen typ 15 minuter efter så kan jag sitta helt tyst på en bänk och bara deppa, haha!
-
* Har fan blivit nagelperfektionist. Eller vad det heter.
Ne men om jag nu har sparat som fan till långa naglar, så ska dom vara långa och fina!! ( för tillfället klippte jag av dom pga att jag bryter typ varenda nagel när jag rider eller tar hand om hästarna, men ändå... )
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0