6. Din familj

Här har vi typ halva Kulltorp..
Haha, nej men har redan skrivit detta inlägget någon gång innan tror jag så får ta det lite kort.
 
Mamma och pappa sepererade när jag var liten, mamma träffade Tomas, och Pappa träffade Martina.
   Mamma och Tomas är gifta och de fick Moa och Linus. Pappa och Martina ska gifta sig faktiskt, och de fick Agnes.
   Robin är mitt enda helsyskon men vi står inte varandra alls nära, vi pratar knappast aldrig och om vi väl gör det bråkar vi väl typ.
 
Detta är min pappa i sin vardagliga stil. Hahaha eller inte
Pappa och Martina, denna bilden är några år gamla men haha har inte så mycket andra bilder på dom två tillsammans :)
 
Mamma och Tomas :)
 Töntigaste paret ever, typ beter sig som om dom vore typ -20 år, hahaha.
 
Jag, Moa och Linus :)
 
Jag och Agnes :)
 
Mina finisar!
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0