I'm done trying

Tjaa!
 
Skolan var helt okej, sedan hem och fotade lite med mina småsyskon. Var även och red en lång runda på Prince, finner inga ord, helt jävla underbart. Äkta lycka. Gick lite med Baby doll, fick några nyp i handen men annars var hon duktig!
   Det har nog varit bra att ha varit borta från ridningen lite. Det är nu jag har börjat inse hur mycket jag egentligen har saknat det. Har varit lite depp eller hur man ska säga nu dom senaste veckorna, varken glad eller ledsen. Idag känner jag att livet är gött för tillfället. Mina hästar makes me fucking happy och i helgen ska jag umgås med mina vänner.
   Jaja, har plugg men det skiter jag fan i nu! Happy day idag, imorgon är det Fredag.
puss
 
mina fina vänner.
 

red in till mitt hus med, min pappa var och hälsade på så han fick ta lite bilder hehe
 

duktig häst som alltid står kvar i boxen
 
Lycka.
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0