Krossat hjärta & krossad iphone

Hallojs.
 
Skoldagen var okej, älskar vädret.
Kom hem och åkte till stallet och myste med mina hästar lite. Åkte sedan hem och solade en stund, måste fan bli brun till skolavslutningen!! 
Förövrigt ska jag kolla på Texas chainsaw 3D, behöver kolla på lite film för att glömma mitt broken heart. Min iphone tappades idag och eh ah, hela jävla skärmen är krossad.. 
Äckelonsdag imorgon, jaja sista dagen sen är det långhelg
puss
 
bilder på mig och syrran igår på morgonen med en fungerade iphone..
 
sorryyy för dålig kvalite när det är bilder på mina heta boyskompisar men det är spricka precis vid kameran där fram så.......
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0