Småbarn, do not read

Tjaa
 
Skitdag idag.
Åt helvete med allt jävla plugg, åt helvete med skolan, åt helvete med alla falska bitches, åt helvete med att känna sig stressad, åt helvete att förlora på monopol, åt helvete med mina nageljävlar som tappar nagelacket eller går av hela tiden, åt helvete åt mitt löshår som blivit mörkare än mitt hår, åt helvete med mitt hår också, åt helvete att sluta nian, åt helvete med världen, åt helvete med allt för fan!!! 
hejdå.
 
( jag vet, jag brukar inte svära så mycket då man fan aldrig vet vem som kan titta in i bloggen, got to be a bra fucking girl, men i don't give a fuck today, hej svengelska. bye fuckers! )
 
bilden fick mig faktiskt att skratta lite. wow
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0