Forget those who forget you.

Hejhej!
 
Innan fler klagar får jag väl uppdatera lite! Bloggar knappt nu på grund av ingen inspiration eller tid. 
  Har ju hästarna, mycket plugg och skolan.. Okej, det var typ allt, plus många serier.
   I helgen fick jag inte åka någonstans för mamma, så var bara hemma. Har även övningskört en hel del, går skitbra!
Vad händer annars? Nej, mitt liv är ganska så jävla ointressant.
 
Ska även bort nästa helg, skönt att komma ifrån denna lilla skithålan lite! Efter gymnasiet vill jag utomlands, jobba något år och sen bli polis. yeah.
 
   Vill även göra navel och tungpiercing, lite fler hål i örat och tatuera mig.
Det var allt för mig, ska försöka fota med min syster imorgon. nu ska jag skriva min bibel någon annanstans. puss på er
 
...och vill ni ha mer uppdatering så kan ni ju säga till mig vad jag ska uppdatera om. bilder älskar alla, här får ni lite gamla som nya.
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Sofie

Kommentarer
Postat av: Silvia

HAHAAHHAHAHHA POLIS DAGENS SKÄMT!!!!

2013-11-19 @ 11:37:48
Postat av: Bettzzzz

ÄNTLIGEN SOFIEEEE!!!
Jättefina bilder också :*

2013-11-19 @ 22:35:10
URL: http://bettys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0