You're just not worth the fight anymore.

Tjaaa, det var ett tag sen!
 
Det har hänt ganska mycket nu det senaste.
   I tisdags så fick Prince allvarlig kolik. Han var väldigt "medtagen" men han klarade sig som tur var och nu är han helt återställd. 
   Igår åkte jag och träffade några av mina favorittjejer och så åt vi på sibylla. Var maaaassa ärligt och roligt snack efteråt, haha bästa!
   Sen träffade vi massa folk ute, wunderbart.
 
Kollar på väldigt många serier nu, men har börjat kolla på Hart of dixie nu med, sjukt bra!
    Ikväll ska jag vara hemma och chilla, film och massa gott. Förövrigt är mitt liv just nu skolan, det enda är väl att jag ska bort en helg framöver, vet dock inte vart, haha!
 
Hoppas ni har haft det bra, långt inlägg. Haha puss!
 
 
 
 
 
 
 
- Sofie
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hund

2013-12-04 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0