Burn

Helg är det bästa som finns, typ.
Har haft mycket plugg det senaste, så har pluggat, ridit och lite sånt.
 
Igår träffade jag först mina tjejer i Hillerstorp. Sen gick vi ut och träffade en hel del, så sjukt kul nu när vi inte har kontakten så mycket längre. När jag kom hem, stack jag till Adam där Macke, Henke, Anton och Johan var. Hahaha, saknade och härliga killar det där ja! Kom inte hem förrens 3 dock, så är ganska trött idag om man säger så!
 
Jaja, en lugn lördag som kommer bestå av plugg, serier och filmer!
puss på er
 
 
 
 
 
Visst hade vi varit söta tillsammans, Adam och jag? ;) Hahaha
 
- Sofie
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du jobba idag?

2013-10-12 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0