I would rather learn what it feels like to burn than feel nothing at all

 
 
Alltsåååå, jag orkar inte skola i 5 dagar till innan det blir helg...
Vi har haft mycket plugg nu det senaste, blir så sjukt lack eftersom att när det är så mycket så skiter man i allt.. Jaja, försökt plugga lite idag iallafall. Igår hade vi en jätterolig kväll iallafall!
I fredags åt jag tacos, igår bambu och idag pizza.. Har levt i matdrömmens värld denna helgen alltså!
Har sagt att jag ska börja träna i typ något år nu.. men imorgon, imorgon ska fan jag börja.
pusspuss
 
förresten.. jag vill nog bli mörkbrunett igen.. meen, vill inte slita ut mitt hår ännu mer ju.. haha
  
 
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0