los perros

idag har inte jag gjort någonting, mer än att motionerat pollen min. planen var egentligen att jag skulle vara med Juhan, men hade tyvärr ingen skjuts så hemma fick det bli! ändå rätt skönt att vara ensam och inte göra någonting. tittade på en film, the frozen ground. väldigt bra film faktiskt!  
 
klockan är redan 12 och jag ska upp till stallet vid 7 för att släppa ut dem, måste sova nu. suttit och snackat skype med Anton ett tag nu, men nu får det vara nog! (vet att du läser detta nu Antman) 
 
bilderna tog jag idag på mina små vovvar som tycker det är helt okej med höst. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alltså, kan inte bara välja ut några stycken för de är så söta på alla, haha :(
 
-Fanny
 
 

Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H

Vilken gullig hund och roligt att du gillar "The Frozen Ground". Den släpps på DVD och BD i Sverige den 9 oktober och vem vet det kanske dyker upp en "TFG"-tävling på min fansida inom kort.

2013-09-30 @ 20:39:56
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0