112aina och stukad tumme

Tjaa!
 
Det var ett tag sen nu (som vanligt.) I lördags hade jag en superbra kväll trots att 112aina valde att ha en "trevlig" pratstund med oss och tog lite smått&gott! Först förfestade vi hos Sanna och drog sedan vidare till en lokalfest i hestra. Så jävla kul kväll/natt!
Annars då? Hmm, i måndags gick jag ut med baby doll en sväng, bet mig och några fina sparkar mot mig fick jag! Igår var jag hemma från skolan då jag inte mådde så bra på morgonen. Senare var jag hos mormor och gick lite med mamma och så!
Idag pallrade jag mig iväg till skolan, kan även nog tillägga att jag har en stukad tumme pga myran! fyfan haha
men men, vi hörs och syns, puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder på mig, Fanny & elin från idag samt lite bilder sen i lördags! 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0