ännu en ledig dag

jag börjar känna mig rätt rastlös här hemma. Blir alltid det när jag har varit ledig några dagar, inte för att jag klagar, men ändå! Testade mitt nyinköpta objektiv innan, men det enda jag kan testa det på är hundarna när de springer runt.
Objektivet är ju varken något inneobjektiv eller närobjektiv så det är svårt att hitta nåt bra att fota, men det kommer så småningom. Tänkte ta med det till stallet och se, men det enda jag lägger upp på bloggen nu är ju djurbilder, haha...det är ju trots allt en av de sakerna jag tycker är roligast att fota! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Fanny
 

Kommentarer
Postat av: hemligt

oj vad dom springer

2014-02-20 @ 09:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0