Året som gått del 1

jag vet att det är i slutet av januari, men jag tänkte ändå lägga ut lite bilder från året som har gått. tycker det är väldigt skoj att se vad man har hittat på under året, finns alltid något man glömt men som ändå är ett betydelseväre minne! 
 
börjar med de första 4 månaderna så det inte blir alltför långt!
 
 
Januari
Började året med att få hem lilla kissemissen som vi döpte till Chips, då vår andra katt heter Godis. tvingade även upp syrran till stallet för att fota min fina polle. spenderade en kväll med två av mina favoritasiater och pappa köpte Justin Biebers andra parfym till mig som jag blev helt förälskad i. 
 
 
 
 Februari
jag tog rätt många självporträtt denna månad. Mitt kusinbarn följde med upp till stallet för att prova på att rida. jag åt en alldeles ensam alla-♥ dag frukost, eftersom Jonathan var borta och åkte skidor. hade en mysig pizzakväll med tjejerna och det var många kvällar med en tallrik lastat med frukt. 
 
 
 Mars

Utnyttjade den långa vintern genom att fotografera. åkte med familjen på en konsert med Takida. firade fina Selma som fyllde 16 år. började ha mitt naturliga hår allt mer och mer. djuren fick bli offer för fotograferingen och våfflor åts på våffeldagen. 
 
 
April

Våren började äntligen kika fram en aning. avslutade dagen innan påsklovet med en uppvisning i skolan som var mycket kul att kolla på. Chipset upptäckte att vatten även kommer ur kranen. systern fyllde 19 år och fick även bli modell för en dag. jag fick äran att följa med fotografen jag proade hos i 9:an till Göteborg Horse Show och släkten träffades för att skjuta lerduvor en dag.
 
-Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0