Året som gått del 3

 
September
skolan hade som sagt börjat och det blev både inspark på figy's och gkc's som var riktigt kul!! hjälpte till på ett bröllop, åt på bambu med mina tjejer, fick ett till kusin barn som fick namnet Ellen. köpte mig ett par hunterstövlar, tagit porträtt på syrran och mamma & pappa köpte med sig VS när de hade varit i Ungern. 
 
 
Oktober
Hösten kom och det syntes på löven. piggen fyllde 16 år och det firade vi med pizza. tvingade ut jonathan för att få lite foton, sofie hade en liten födelsedagsfest av något slag hos sig, träningen fortsatte, fick en ny byrå och 2 av kusinbarnen kom och fikade. 
 
 
 
November
I november låg bloggen väldigt stilla från min sida och likaså kameran. mycket p.g.a för att det bara regnade och blåste ute. men lite gjorde jag allt! jag blev brunett denna månaden tillsammans med piggen. alex fyllde hela 18 år så gick på maskeradfest där jag, sofie och Alice var svart änglar. kommer inte ihåg så mycket mer vad jag gjorde denna månaden faktiskt....
 
 
December
I december hände det betydligt mer! jag tröttnade väldigt snabbt på att vara brunett så fixade håret blont hos frisören, som dock blev alldelses för blont men det är bättre nu. följde med pappa till skogen och släppte hundarna. hade pokerkväll med my friändz, hade shoppingdag och bio-time med fina piggen. julgodis bakades och hade pepparkaksbakning med farmor som vanligt. snön som kom i början av december hade försvunnit tills julafton kom, som var mycket mysig och det nya året firades in tillsammans med ma love och några andra vänner. 

 
Ett mycket roligt år tycker jag med många roliga minnen. jag är verkligen inte besviken på detta året, men såklart hoppas man att detta året blir minst lika bra om inte bättre! 
 
-Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0