Counting days

Hejhej!
 
Tro det eller ej, men idag var jag ute och sprang. inte lite heller, 6-7 km! eller ja, jag sprang kanske 2km och gick resten. men ändå, tanken som räknas. ;)
   Halvt mycket plugg nu, allt kommer typ nästa vecka.. Sjukt jobbigt! I helgen blir det troligtvis fest, kanske rida med mamma och hennes kompis. ( troligtvis på en helt ny häst, kan bli spännande. )
 
Räknar även ner dagarna till sommaren och hösten. Sommarlov älskar alla, sedan åker jag troligtvis till Italien med skolan, inget bestämt datum ännu men i början på september, får hoppas att det inte krockar med Turkiet! Sen fyller jag 17 och ja. awesome.
 
 
- Sofie

Kommentarer
Postat av: hemligt

UPPDATERA MERA

2014-03-06 @ 10:04:41
Postat av: hemligt

VEM ÄR DU KÄR UIIIIIII

2014-03-06 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0