härliga helg

Och så har lördagen gått förbi, med härligt väder dessutom! Började dagen med en ridlektion med pollen som bara blir duktigare och duktigare! Kvällen däremot har inte erbjudit något speciellt, men det är skönt med lugna kvällar ibland det med.
 
Igårkväll var däremot inte en så rolig kväll. Jag sprang runt och letade efter ena hunden i samhället. Hon blir alltid helt knäpp när hon löper, men fy vad arg jag var. Åkte sedan runt med bilen i över en timme och när vi till slut såg henne, springer hon ifrån mig...sprang som en tränad ninja och fick till slut tag i henne, shit så arg. 
 
Men nog om det, haha, Sandra fick stå modell för mig idag och här är bilderna! Ibland är hon lite söt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0