it's getting better all the time

Hejsan!
 
igår skulle skulle jag och några till egentligen på fest, men den blev inställd så jag passade min syster istället. pizza och massa gott framför melodifestivalen, mys!
   Sen kom Elin, Hilda och Emma till mig helt spontant typ vid halv elva, haha! Vi snackade massa och sen gick vi och träffade Anton, Adam, Filip, Johan och min bror(haha). Längesen jag träffade alla dom, så det var nice! Jaja, sen stack alla och jag var kvar med johan, anton och filip en stund efter. Sen gick vi hem och jag kom hem runt 2 inatt! Såå nice var det iallafall!
 
idag har jag spelat lite fotboll med lillebror, kollar även om 90210 så nördar det lite. Ska flytta till pappa idag och sen måste jag verkligen plugga.. blä.
aja, ha de bra, puss
 
 
 
 
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0