nu kan du få mig så lätt

Hejsan!
 
Har inte bloggat "vanligt" på ett tag. Men jag har bland annat varit i Halmstad, ridit, varit med kompisar och ja, lite sånt.
I fredags var jag på 18-års fest för Johan och igår var jag på fest hos sanna. Sen sov jag, fanny och alice över hos hampus. En väldigt bra helg med andra ord!
 
Den kommande veckan är förjävlig. Har 6 prov, läxor och någon inlämning med, helt sjukt.
Måste även packa + fixa lite inför helgen, då det är inspark på fredag, troligtvis bambu på lördag (om man lever då), och sen på lördag natt åker jag till turkiet. Är borta där i en vecka, kommer hem på söndagen och på måndagen åker jag till italien direkt.. Vet inte vad jag kommer sakna mest, maten här i sverige eller min säng?Men men, nu ska jag avsluta min bibel, ha det bra, puss!
 
 
 
 
   
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0