lay it all on me

I'm back!
Nästan iallafall. Livet är bättre än vad det varit på länge faktiskt, kan inte klaga på något förutom vädret. ;)
 
Vad har hänt sen sist då? Well, jag har fyllt 18, skaffat körkort, firat halloween, fått min ursnygga studentmössa och om några månader tar jag studenten, helt sjukt! Har även bokat och betalat min studentresa till Magaluf och åker dit med mina närmsta vänner i sommar, kommer bli sjukt!!
 
Framtidsplaner då? Går allt som jag vill jobbar jag lite efter studenten och sedan åker jag till Australien och jobbar där något år. Sedan åker jag till Afrika i några veckor och volontärarbetar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0