Dag 06 - Någon jag saknar

Dag 06 - Någon jag saknar
-
-
Någon jag saknar otroligt mycket är min förra foderhäst, Brunte.
Jag kommer aldrig glömma den hästen, aldrig.
-
Jag vet inte hur många tårar jag skänkt för den hästen, men jag vet att det är jävligt många.
Han var min bästa vän, han var mitt allt.
Jag log varje gång jag såg honom, jag blev varm i hela kroppen och tänkte " Jag kan inte fatta att han är min. "
Jag vet inte vad jag hade gjort utan honom, ärligt talat. Han fanns alltid där för mig.
Det gick så dåligt i början, han bara stack och drog med mig, vi kunde inte ens trava över cavaletti för han var livrädd. Sen så gick det uppåt och vi kunde galoppera helt löst, också ute i skogen med bara repgrimma.
Otrolig känsla.
Han kommer alltid vara min nummer 1 och ingen kommer någonsin att ta hans plats. Våra minnen är oslagbara, så många gånger jag flugit av.
Jag tänker på honom varje dag och jag kommer aldrig älska någon som jag älskade han. Han är mitt allt och han kommer alltid att vara, oavsett om vi har gått skilda vägar.
Jag gråter när jag skriver detta och det gör så ont, men det enda som betyder något är att han mår bra, och jag vet att han mår bra.
Jag älskar dig Brunte, nu och föralltid ! <3
går inte beskriva med ord hur mycket jag saknar och älskar honom.


Mer bilder kommer någon annan gång.. den 7 oktober, kommer alla bilder jag har på han och mig.
7 Oktober 2008, första gången jag satt på hans rygg. Kommer aldrig glömma det. Alltså, 3 år ..

Kommentarer
Postat av: emma.

så fina är ni tillsammanns, jätte fint skrivet <3

2011-08-25 @ 21:24:42
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: sara

super fint skrivet blir rörd av texten!

2011-08-26 @ 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0