Must Be Dreamin'

När jag kollar ut genom fönstret, och vet att det ska vara såhär hela nästa vecka, då vill jag lägga mig ner och inte vakna förrens det är fint väder igen.
Här ösregnar det och man blir superglad varje gång ! Not.
-
Nog för att jag har glömt bort att jag flyttar till Pappa ( Flyttar varannan vecka. )
så har jag inte packat ännu, suck. Ska även hinna åka ner till lilla Prince som förmodligen är superblöt.
Sov till typ 1 idag också, och tiden har redan runnit iväg. Så jag får väl ta och packa och sedan dra mig till stallet, jag antar att det blir lite dålig update för mig idag, men det fixar Fanny utmärkt.
Favorit bilden ! :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fin bild :D

2011-08-07 @ 15:56:19
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Noomie

Underbar bild! Hur hög är Prince? (Antar att det är han som är på bilden?)

Jag håller med dig, detta vädret gör allt så mycket tråkigare. Och att hämta in en dyblöt häst från hagen när man ska rida är ju mindre kul ;(

2011-08-07 @ 17:09:46
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0