15 saker du kanske inte visste om mig del 1



* Jag har väldigt bra tålamod när det gäller djur, om jag ska lära hunden ett nytt trix t.ex. Men annars är det inte så bra ^^

* Jag dricker inte läsk. Ytterst sällan.

* Jag är helt 100% nöjd vart jag bor, skulle aldrig vilja flytta !

* Jag är väldigt envis, så brukar få som jag vill... (a'

* Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker & tänker.

* Jag måste åka upp till stallet varje dag, annars tänker jag - tänk om det har hänt någonting- .

* Jag äääälskar vindruvor. Kan käka upp ett helt paket eller ta det istället för godis !


* Jag hatar skräckfilmer.

* Jag ÄLSKAR tecknat/animerat. Kan sätta på typ lejonkungen ?


Helt klart favoritfilmen !


* Jag sätter ganska hård krav på mig själv.

* Jag är väldigt beroenda av min kamera, om vi ska någonstans, måste jag ha med den !

* Jag är ju inte rädd för att säga vad jag tycker, så kan säga till killar, shit vad snygg/söt du är, aa och enligt många andra så gillar jag ju dom då. Lite störande sådär :)

Men jag antar att jag inte är den enda som tycker Taylor Lautner är snygg ? ;)


* Jag skulle aldrig kunna leva i ett stökigt rum.

* Jag är väldigt känslig, kan börja gråta om jag typ har slarvat bort en nyckel ? xd



* Faller sällan för killar, men när jag gör det, dåååniiii !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0