Vädret - sucks.

Hallojs!
-
Har nyss haft världens fight med lilla syrran. Sparkats, bits, rivits, luggats, nypts, slåtts o.s.v. Fyfan, vi ligger på samma gräns snart ju. Lätt att hon spöar alla tjejer i sin klass! ;)
-
Vilket drygt väder vi har fått, usch. Skolan var väl iallafall okej, väldigt dryga lektioner för en Fredag men men. Ska snart dra ner till Prince, blir nog inte ridning idag men ska pyssla om honom. Mamma red honom igår iallafall, gud vad trött jag var då, somnade direkt och tidigt.
Blir att chilla ikväll till lite film ikväll antar jag! Imorgon ska jag åka och kolla när mina små syskon spelar fotbolls cup, shoppa lite med mamma också.
Kommer lite åsikts inlägg ikväll, så håll utkik!
Lovar att jag ska vara lite social och gå in och checka era bloggar, har haft det lite segt de senaste dagarna brara.
-
-
-
2 random överredigerade bilder på mig, haha.
-



Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: åh tack ska du ha! :)

allt bra?

2011-08-19 @ 16:29:50
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0