10 sanningar du kanske inte visste/trodde om mig

* Jag är inte blyg, haha
-
-
* Jag har aldrig låg tofs, hatar det. har alltid hög tofs. Förutom om jag ska till stallet och måste ha mössa, hehe.
-
-
* Mina favoritljud är hovar som går på asfalt och regn.
-
-
* Jag lärde mig cykla när jag var 7 år.
-
-
* Jag skrattar mycket, hehe
-
-
* Det jag hatar mest av allt med min kropp är min rumpa och mina armar, haha
-
-
* Jag är nästan alltid glad ! :D
-
-
* Jag har nästan alltid oavsett vad det gäller, ganska höga krav på mig själv.
-
-
* Jag älskar sommaren !
-
-
* Jag föredrar hellre killar som inte dricker, snusar&röker än de som gör det, hat hat hat








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0