All the pain of yesteday

Hallojs!
-
Usch vilken dag.
Det började med att jag vaknade upp med migrän, trodde seriöst huvudet skulle explodera. Självklart så försov jag mig också. Men ville ge det en chans och se om jag bättrade mig.
Jag var med på första lektionen, men sen så stod jag inte ut mer. Trodde först att det kunde vara p.g.a sömnbrist, men icke. Sov i 2-3 timmar jämte katten, men när jag vaknade upp hade jag fortfarande så himla ont.
Har fortfarande ont i huvudet, orkade inte heller gå på Lucia övningen så har spenderat hela dagen i soffan i princip. Det känns som att allt som hände innan jag vaknade upp hemma är overkligt, som att det inte hänt. O.o
Haha, ja jag tycker synd om mig själv, men det får man göra ibland.. (A)
Jaja, ska gå och sova ganska så snart, så får jag hoppas att jag mår bättre imorgon.
Ha det gött!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0