Fear

1. En bild på favorithästen
2. Min första "kärlek" inom ridsporten
3. En av mina favoritbilder
4. Min största rädsla inom ridsporten
5. En sak som aldrig får hända
6. Min familj
7. En syn på mig själv
8. En låt som påminner om någon jag älskar
9. Någon som får mig att må bra
10. Min högsta önskan
11. Min första pojkvän
12. En bild som gör mig lycklig
13. Låtar som jag lyssnar på när jag är glad eller ledsen
14. Något jag vill göra
15. Någon/Några som jag vill träffa igen.
16. 15 saker du inte visste om mig själv

Min största rädsla inom ridsporten, alltså vet inte riktigt men om det gäller ridning så skulle det nog vara att gå omkull med en häst. Är lite rädd för det, att man kommer en snäv sväng och det är lite halt och hästen ramlar omkull.. Eller typ stegrar över.
Det är jag lite smårädd för, men absolut inte att hästen skenar iväg eller att jag trillar av, sånt är jag inte så rädd för! :)
Ridsport är ändå ganska en farlig sport! ;)


Bild från google.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0