Hemma tidigt !

yäpp, slutade vid 13.30 och tig bussen hem vid 13.55, såå var hemma vid typ 14.15, hähä. Asskönt att komma så  tidigt. Jag menar, jag kommer hem från stallet den tiden jag egentligen precis skulle ut och rida.
Hur grymt är inte det ?!?! :D:D  joooo grymt
Annars har dagen varit ganska bra! Uppspelningen på musiken gick asbra och blev skitglad när jag fick reda på mitt betyg i bild och spanska.

Lite bilder från i måndags !





Ipone ligan, yesbox!


haha Sofie bara: kbry, kbry, kbryyyy !  ååh diggar den..




Kommentarer
Postat av: emma.

åh du är söt fanny!



fy va skönt o komma hem tidigt!!! :D

man blir så himla glad ;) brukar också tänka hur mkt man hinner med ist :o

2011-12-07 @ 20:51:55
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0