Hiss & Diss



* Måste hissa Tiffany Alvord ! grym på att sjunga !



* Cheerios ! ''mina flingor'' som jag säger till mamma när hon frågar om det är nåt hon ska köpa i affären.. hihi



* Att vi vann över killarna på volleybollen idag ! gotchaaa booooysss, trodde ni inte vaa ? ;)

* Lockigt/vågigt hår ! tycker det är jättefint, verkligen.



* När man känner att man verkligen kan lita på en person. Känns helt azuuum !



* Vädret idag ! man vill ju bara >.<



* När man går i en skola som ligger för långt bort, så man måste åka buss, soom jag gör. Suger att sluta tidigt och så kommer man ändå inte hem.

* att man ska vänta tills klockan blir 21.00 innan man tänker: nu måste jag nog börja med läxorna. Fattar inte att jag inte kan fatta att jag kan göra det vid 19.00 och slippa göra det sen..? blää



* Vara uppe sent, seriöst, jag klarar inte av deeet .____. somnar ju direkt..om jag inte proppar i mig med kaffe, funkade sist iallafall, hähä




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0