It's not you

Hallooojs!
-
Skolan idag var helt okej, ovanligt nog. ;)
När jag kom hem så satt jag vid datan, sen helt plötsligt så stod Rasse och Nille utanför dörren, det regnade som fan och dem hade cyklat ner hit.
Efter att ha ägt ut dem på Wii och dem rotat igenom typ hela mitt hus, så drog jag till stallet. Men Nille och Rasse skulle självklart med till stallet så det var jättemörkt och sen spöregnade det, var ändå lite härlig känsla att åka förbi dem i bilen när dem fick cykla och var helt dygnsura. </3
Väl nere i stallet så borstade jag Prince och lite så, och nu sitter jag här vid datan igen, gött.
Steg förövrigt upp väldigt tidigt idag för att hinna när min lillasyster skulle gå Lucia på dagis, så duktig! Allt för min syster. ;)
Förövrigt, så är hon så gullig! För ett tag sen så sa hon " jag ska aldrig vara en tärna, bara lucia ! ", men när jag gick som tärna häromdagen så ändrade hon sig och skulle vara tärna, haha lite gulligt sådär. Hon hade också pratat om det sen i Söndags när vi gick Lucia i kyrkan, jag dör lite! :D
Men nu ska jag sluta bombadera er med text, hare!


Gammal bild på min fiina syster! <3


Och en bild från dagen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0