Just smile and say fuck you

Hallojs!
-
Sorry för min dåliga uppdatering.
Men idag när jag kom hem från skolan så somande jag till kvart över sex och sen så skulle jag åka och fixa Prince inför natten.
Det gick bra, men ibland undrar jag vad hans fel är, han ville fan inte ha det godiset jag köpt, man ba ååh! ._. Medans ALLA andra hästar bara vräcker i sig det, haha.
Jaja, kom hem för ett tag sen, och så var jag så sugen på något gott, blev chokladmuffins, gött!
Imorgon är det vanliga Torsdag, jag hatar Torsdagar. Kommer nog aldrig sluta säga den meningen. Dessutom så har jag Lucia klockan 5 och sen ska jag till stallet, så det lär bli ganska dålig uppdatering, haha.
Men ha det! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0