Let me be your hero

Hallojs!
-
Förlåt för dålig uppdatering, hehe.
Vaknade typ vid 2 idag, min syrra kom in och ville spela nintendo med mig, man ba mm.. Fast la mig klockan 3 igår, det får jag sluta upp med, hehe. Såg typ 16-17 avsnitt av Glee, och varje är ju typ lite över 40 minuter.. :o
Men men, nog om det, nu måste jag sluta med att vara en sån nörd. Försöka iallafall.
När jag hade stigit upp så åkte jag upp till nya stallet, sen kom mamma och moa med Lodis och Prince så fick jag rida hem, hehe. Det blev ju mest lugnt, men även lite galopp på ängen och det tog han superbra tycker jag, även lite trav. Jaja, härligt var det!
Sen så var vi nere i stallet, sen åkte vi upp till nya stallet och byggde, och nu sitter jag här och väntar på pizza, livet är gött!
Kommer fler inlägg sen, hehe.


Höhö, mina fina hästar. ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0