Boys Boys Boys

1. En bild på favorithästen
2. Min första "kärlek" inom ridsporten
3. En av mina favoritbilder
4. Min största rädsla inom ridsporten
5. En sak som aldrig får hända
6. Min första pojkvän
7. En syn på mig själv
8. En låt som påminner om någon jag älskar
9. Någon som får mig att må bra
10. Min högsta önskan
11. Min familj
12. En bild som gör mig lycklig
13. Låtar som jag lyssnar på när jag är glad eller ledsen
14. Något jag vill göra
15. Någon/Några som jag vill träffa igen.
16. 15 saker du inte visste om mig själv
-

Min första pojkvän var nog Adam, haha!
Vi har varit "tillsammans" typ 123456789 gånger när vi var små. xd
Jag kommer nog aldrig glömma när vi var på dagis och han hade klippt sönder hans mammas halsband och gav det till mig, haha, jag döör ! :D



Tog bilderna från hans facebook, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0