My luck

Igår blev vi ägare till ännu en häst!
Alltså har vi 2 hästar nu! :)
-
-
-
Det kommer mer information och bilder senare eller något, min mobil vill inte samarbeta med mig just nu så har inga bilder.
-
Iallafall, idag vaknade jag upp med migrän och var illtrött. Sov 4 timmar, typiskt. Jaja sen var det bara ner till stallet, jag och mamma fixade stallet och så fixade jag lilla hästen och gav den som julklapp till mina småsyskon. Det var ju en julklapp till mig också, men jag visste ju om det haha.
Jaja, men vi ska ner och fira jul hos mormor, sen farmor, sen kyrkan klockan 23.00, hade verkligen behövt sova menen!
Nu ska jag locka håret på syrran, ha det bäst!
God jul förresten, hehe.



Detta är den enda vinterbilden jag har, så ni får en på Brunte haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0