Never back down

Hallojs.
-
Skoldagen var helt okej! Eftersom vi fick sluta tidigare så var jag lite med Rasmus, galen som alltid var han, haha.
Sen har jag typ bara suttit här hemma och chillat, är verkligen så sjukt trött så måste sova tidigt idag, haha. Sista dagen imorgon i skolan då, ( på onsdag är det ju bara julshow ) så det är skönt! Äntligen kan jag rida som vanligt igen, ska verkligen ta tag i detta jullovet och rida och inte sova bort hela dagarna. ;)
Ska även försöka ta lite julbilder så snart som möjligt, blir dock inte lika kul utan snö men men. :)
Men nehepp, vi höres! :)


Såhär ser det ut när Prince får lite damp, hihi min gulliga häst! ;)
Gamla bilder dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0