ojoj, glömde att jag hade en blogg...eller

Oups, tja ! Inte haft tid att blogga på hela dagen, då jag sov över hos Kimman och följde med henne till stallet och tog kort idag. Kom hem vid halv tre, åt och stack till mitt stall.
Efter var jag hemma i typ en halvtimme sen skulle vi visst äta hos vår granne och vi spelade kort hos dem.
-
Jag var inte på humör. Vet inte varf
ör egentligen,
men jag fick rida idag, vädret är ju på topp eller, jag hade inte suttit vid datan på hela dagen, hade inte tittat på gossip girl, skulle träna senare och var allmänt trött & seg.
-
Inte blir det bättre när vi spelade poker och jag fick inte ett enda poäng och när jag fick mitt första efter typ en timme hjälper det ju inte precis att mamma, pappa, sandra etc. jublar och bara ''graattis, din första poäng'' men bara >__<
-
mmmm tack typ.  ÅH!
så kände jag mig typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0