One More Time

Hallojs!
Gårdagen igår var ju som sagt väldigt lyckad tycker jag, det behövdes I! :)
Idag ringde min lillasyster och väckte mig, skitförbannad var jag. Men det var ju att fixa stallet. Jag orkade inte fixa ute när det regnade så jag gick in och började ta ner massa brädor och sånt i stallet, vi fick ner i princip allt det vi skulle få ner, så det var ju bra!
Jag kanske borde bli snickare när jag blir stor? För jag är riktigt grym på att snickra! ;)
Anyway, snart så ska vi ner till mormor och morfar, min moster + familj som bor i Dalarna har kommit ner för att hälsa på, så det ska bli kul! :)
Men fixar lite inlägg senare, hejsvejs ! :)





Kommentarer
Postat av: ...

HAHAHAHAHA!!! jag skrattar varje gång du säger att du ska bli snickare... :)HAHAHA

2011-12-03 @ 17:15:37
Postat av: isabella

allt bra? :)

2011-12-04 @ 17:05:00
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0