te & gossip girl

Vaknade för en stund sen och känner mig lite bättre än igår, hade nog lite feber igår, men den försvann sen på kvällen. Tog en alvedon på morgonen och kände mig bra, men ändå fick jag inte rida för mamma. Tror fick damp. Men neeeeejdåååå hjälpte inte. men äsch, åkte till stallet iallafall, men avstod ridningen då jag vet att mamma inte skulle gilla det..ha-ha
-
Nu har jag bara vräckt i mig massa te. Förkyld? yäpp. Så det enda som botar mig nu är te och gossip giiiirl ! bästa!

Kommentarer
Postat av: emma.

fanny! du tar så fina bilder, kan du inte ladda upp bilderna i större format? :) typ de från julshowen o alla andra du tar :)

jag e typ blind (A) så är roligare o kolla om de e lite större! :D

<3

2011-12-23 @ 11:01:28
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0