Tiden tickar på men världen har stannat

Imorgon ska jag upp klockan 7.
CYKLA till stallet, när det är is kallt och inga lysen. ( Vet inte om det är mörkt då ? )
Komma hem, plugga, gå till kyrkan, plugga igen, städa, packa.
Kan det bli värre? Tror knappast det.
Det enda roliga imorgon är väl när jag och Fanny ska rida och filma lite till ett skolarbete, men ändå..
Liksom, kyrkan, upp tidigt, packa, städa och plugga, tror inte det kan bli värre. Idiot som man är också så går man inte och lägger sig tidigt. Dessutom känns det som om jag inte kommer hinna med allt. ._.'
Äsch, nu ska jag sluta klaga! Jag ska ju faktiskt bli snickare när jag blir stor. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0