Big girl in a big world

1. En bild på favorithästen
2. Min första "kärlek" inom ridsporten
3. En av mina favoritbilder
4. Min största rädsla inom ridsporten
5. En sak som aldrig får hända
6. Min första pojkvän
7. En syn på mig själv.
8. En låt som påmminer om någon jag älskar
9. Någon som får mig att må bra.
10. En bild som gör mig glad
11. Min hösta önskan
12. Min familj
13. Låtar som jag lyssnar på när jag är glad eller ledsen
14. Något jag vill göra
15. Någon/Några som jag vill träffa igen.
16. 15 saker du inte visste om mig själv
-

Mina föräldrar delade på varandra ( x'd ) när jag var typ 3½, strax därefter hittade Mamma Tomas och sen efter typ ett år så hittade Pappa Martina.
-
Robin är typ mitt enda "riktiga" syskon, men han är typ en datanörd, 16 år och vi bråkar typ hela tiden. ;)
-
Sen har vi då Moa och Linus.
Moa är 8 år, hon rider och ah typ gör massa olika saker, kompisar o.s.v
Linus är 7 år och han gör också massa olika saker, fotboll, kompisar o.s.v
-
Sen har vi då Tomas, han är typ hur pinsam som helst och ska alltid jävlas, haha ;) Nej men han är typ lite random och galen! :D
-
Sen har vi Mamma, hon kan jag snacka om med precis vad som helst, t.o.m mina kompisar kan det.:o Hon gör typ allt för mig, och jag jobbar på att göra lika mycket tillbaks.. Hon typ 36 men hon typ spelar 15! Hon är också lite galen och random och så. ;)
-
Lite random bilder på Moa, Linus, Mamma och Tomas.
-

Sen har vi då Agnes.
Agnes är typ 5 år, hon och jag umgås väldigt mycket. Hon är bara så go, och hon bråkar aldrig med mig så, haha.
-
Sen har vi Pappa, han gör inte så mycket, har eget företag och så.
Sen har vi Martina, hon jobbar inom ambulansen. :)
-
Agnes och Musse som liknar en gammal gubbe här, HAHA.
Har dock ingen på Pappa och Martina.
-

Sen kommer vi då till djur-familje medlemmarna. ;)
-
Lurre, min/moas kanin. Han är typ, ja som han är.
Vi har katterna Smulan som är galen men charmig och söt, Misse och Musse som förövrigt blivit så himla feta det senaste. Typ jättar..
-
Ni får bara en på Smulan, har ingen på Misse och Musse typ. (A)
-
Sen har vi då min underbara Prince.
Behöver jag ens säga mer? <3
-
-

Kommentarer
Postat av: emma.

haha åh saknar din mamma & moa o linus. så himla snäll va hon! o gullungar :)

2011-12-21 @ 20:56:05
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0